5 Şubat 2011 Cumartesi

bir sehir ve deniz.

En son deniz kokan şehirde gördüm seni
sense,benim şehrimin ,benden alıp
geri vermedikleri arasına karıştın.
beni kendime hapsedip
arkamdan güzelce el salladın.

Kolay gibi gelse de
kolay değil gitmek
sen ve senin gibi yaşayamadıklarımı
yaşadıklarım ile birlikte gömmek.
şimdi seni bana hatırlatıyor her bir renk.
her bir söz
her bir şarkı.
her şeye bir parçanı dağıtmış olmanın tek amacı
beni öldürmek.

Yalansız olsun demiştin
oysa çok zamansız oldu.
gidişinden belliydi,dönüşün yoktu.

Bense ellerim kucağımda
hala seni ve deniz kokan şehri özlüyorum...

3 yorum:

deeptone dedi ki...

çok güzel.
duyarlı hüzünlü.

umarım çabuk unutursun.
:)

Ecem Pekol dedi ki...

"duyarlı" ilginç bir yorum oldu :) teşekkür ederim...

deeptone dedi ki...

mimin var bende.
:)