17 Şubat 2011 Perşembe

terk

her gittiğimde yağmur yağıyor.
gökyüzü ağlıyor paramparça,
ben seni aldatıyorum.
her aldattığımda
yağmur yağıyor.

bir şehirde sessiz bir kadın.
sessiz çığlıkları duyuluyor.
nefes nefese adım adım
gizli kalmış köşelerde
yalanlarla oynuyor.

ağlıyorum,gözlerimde sağanak
seni unutuyorum ağlayarak
karşımdaki yabancı bir el
susarak aldatıyorum seni.

kimseler bilmiyor bu teni
ve senin sesin kulaklarımdaki
içim sızlaya sızlaya gidiyorum
uzaklaşıyorum,kaybederek seni.

buğulu bir camda sisli istanbul
zor bu yollar,gitmek zor.
ağlıyorum
elimde ne kalmış
sokaklar ihanet dolmuş.
seni aldatıyorum.

sokulmayın koynuma en kuytu geceler
ölüm gibi soğuk,giderken bıraktığım izler.
bir ışık,bir ümit,bir bekleyiş bırakmadım
inanki seni,sevmeyerek aldatıyorum...

Hiç yorum yok: