3 Nisan 2012 Salı

Uyan!

Uyan!
gece saklıyor tüm izleri
ve tut ellerimden
az sonra bizi yakalayacaklarmış gibi
hiç bırakmayacakmış gibi...

Uyan!
ve seviş benimle.
hemen sonrasında ölecekmişiz gibi
bir tanrıya dokunurmuş gibi dokun bana
ve tüm günahlarını çıkar bedenimde.

Uyan!
çünkü örtmemiz lazım yıldızları
gözlerinin parlaklığıyla.

Uyan!
sana biraz daha bakmalıyım.
dudaklarına bir kaç şiir yazmalıyım.
yanağındaki ben'e tapmalıyım.
ve kör bir bekçi koşarken peşimizde
sana bir sığınak yaratmalıyım.

Uyan!
bak yaralarım kanıyor.
şimdi öp beni
ve utandır artık tüm geçmişini
unut hepsini.

Uyan!
çıkar beni bu kabusun içinden.
tarifi mümkün olmayan bu keder
sarıyor tüm ruhumu.
yokluğunla başedemiyorum
kurtar beni sensizliğimden.

Uyan sevgilim.
Uyan!
Uyan artık uyuduğun o derin uykulardan...

Hiç yorum yok: