20 Aralık 2014 Cumartesi

kalmak bir acı

gitmek istiyorum...
kalmak daha zor geliyor.
bir yerlere gitmek istiyorum
kendimden bir parça bulduğum herkesten kaçmak
bir deniz kıyısında yalnız kalmak istiyorum...

şehirlerden sıkıldım.
yitirilmişliklerden sıkıldım.
aynı kelimeleri duymaktan,aynı yollarda yürümekten
aynı kokuyu duymaktan ve aynı yerde aynı rüzgara çarpmaktan yoruldum...
insanların sözlüğe anlamını yazdığı kelimelerden kaçmak istiyorum.
yeni sözcükler bulmak, yeni anlamlar yüklemek istiyorum.
boşlukta öylece asılı kalmak...

asla cesaret edemediğim korkularımla sevişmek istiyorum.
sonra hepsini öldürmek...
biraz delice gelebilir, delirmek istiyorum.
yüzüm unutulsun,sesim unutulsun, tekrardan başlamak istiyorum.

saçlarımı kendim okşamaktan yoruldum ve kestim.
konuştuğumu sadece kendim duymaktan sıkıldım ve sustum.
göz yaşlarımın boşluğa damlamasına üzüldüm ve güldüm.
ama artık vazgeçtim...
sadece gitmek istiyorum...

Hiç yorum yok: