19 Şubat 2017 Pazar

geçmiş ve gelecek

Gölgelerine sığındığım zamanları özledim
Kimsenin gri bakmadığı
Ve penceremden sarı güneşin göz kırptığı
Rüzgarın saçlarımı taradığı zamanı...

Ruhumu hatırladığım bir sokak hatırlıyorum
Dökülen yapraklar ile birlikte
Yokuş aşağı inen bir sokak
Pencerelerde fesleğenlerin
Ve çok uzun yaşamış kadınların baktığı bir sokak

Yaralarımın pembe olduğu mevsimleri hatırlıyorum
Mektuplar yazdığım ve elden teslim ettiğim
Henüz alışılmamış aşklarımı
Koridorlarda bıraktığım koşturmalarımı hatırlıyorum

Geldiğinde gülümseten
Uzun uzun baktığım elleri hatırlıyorum
Tutamadığım ama hep orda olduğunu bildiğim
Söylemekten korktuğum ve hep kaçtığım
Ve hiç bırakamadığım hikayeleri hatırlıyorum.

Hatırlamaktan yoruluyorum bazen
Gerçek bir ses arıyorum
Geceleri uyandığımda
Sarılacağım bir koku arıyorum.
Tüm hatıralarıma rağmen
Albümlerimden fotoğrafları silmeden
Yenilerini ekleyeceğim insanları arıyorum...




Hiç yorum yok: