16 Ekim 2016 Pazar

Bitiremiyorum...

Yalan söylemedim!
Yaşadığım an'lara ihanet etmedim! 
Kendime duyduğum sadakate 
Yenilerini ekleyip
Duvarlarımı yükselttim! 

Birkaç şehir gezdim
Birkaç ülke
Birkaç telefon görüşmesi yaptım
Birkaç gözyaşı döktüm
Birkaç acı çektim
Birkaç mutluluğa şahit oldum.
Ama...

Hiçbir filmin sonunu hatırlayamıyorum
Hangi kitabı neden sevdiğimi
Neden sürekli o yolu seçtiğimi,
Ellerimin soğuk olma sebebini
Neden gözlerimin daldığını hatırlayamıyorum.

Kaç gece dizlerimi karnıma çekip 
Yatağımın ortasında hıçkırarak ağladığımı
Hatırlayamıyorum...

Kaç özlem biriktirdiğimi
Kaç vedaya şahit olduğumu
Hatırlayamıyorum...

Bırakıp gidemiyorum kendimi
Bırakıp gitmek de değil aslında
Kalıp yüzleşemiyorum...

Dokunamıyorum saçlarıma 
Dokunamıyorum yalnızlığıma

Kimsenin olmadığı bir sabahın
Kimsenin duymadığı bir şarkının
Kimsenin görmediği bir filmin 
Başlangıcıyım...
Bitiremiyorum...

Bir denizden ibaret şehri mi terk edemiyorum?

Hiç yorum yok: