7 Kasım 2016 Pazartesi

Madem öyle... Lafı Uzatmaya gerek yok...

Nerde başlayıp nerde biteceğini bilemediğimiz bir hata
Belki de tüm yaşam...

Kaybetmekten korktuğum için mi sevemiyorum?
Kestirdiğim zaman çok üzülürüm diye
Saçlarımı uzatmaya kıyamadığım gibi...

Bir şehri çok sevdiğim yetmiyormuş gibi
Ait hissetmiyorum kendimi.
Hiçbir yere
Kimseye!
Çocukluğumu bulamadığım evlerde
Huzursuz selamlarda kalmak istemiyorum.

Özlemek istemiyorum önümüzdeki 10 yıl!

Kalbimdeki boşluğu isimlendiremiyorum artık
Uzun yolculuklardan bana kalan vedalarda
Terk etmeleri saymıyorum.

Saymıyorum artık 'YARIN!' diye beklediğim sabahları.
Yalnız uyuduğum soğukları
Ve deniz kenarında uzaklara dalışları.

Hatıramda Kadıköy'de soğuk bir akşam var
Yürüdüğüm kalabalık sokaklardan yüzüme çarpan
Dükkanların sarı ışıkları var.
Tenimdeki anason kokusu
İçimdeki turuncu heyecan var.

Saymıyorum artık unutmak istemediğim anıları.
Bir yerlerden tutturduğum aklıma
Ve dilimde bir tekerleme gibi
Seçtiğim olmayacak yolları.

Kelimelerden notalar çıkartıyordum oysa
Birkaç zaman önce...

Bir taksinin camından bakarken uzun evlerin ışıklarına
Biraz daha pekiştiriyordum yalnızlığımı
Hatıramda Kadıköy akşamı
Dilimde sevişirken mırıldandığım şarkı...

Tüm yaşam bir hataydı belki de
Yapılacak en güzel zamanda yapılan bir hata...

Şarkıda da dediği gibi
"Madem öyle... Lafı uzatmaya gerek yok!"

Hiç yorum yok: